пятница, 4 октября 2019 г.

Участь у проєкті " Розвиток лідерів НУШ завершено"


Олександра Баранкевич ,голова правління ЖБО " Наші візії"  про завершення проєкту :#Розвиток_лідерів_НУШ:
"Ось і добіг до завершення неймовірний проект, у якому мені пощастило взяти участь. Багато учасників уже написали про свої враження, інсайти від участі у проекті . І я не хотіла б повторити когось із них (як писав Кузьма Скрябін🙂). Та все ж поки емоції переповнюють...Я дуже багато отримала від участі упроекті. І це не лише знання. Це досвід, це чітке розуміння того, що мені та нам усім треба робити далі, якщо ми справді вболіваємо за нашу школу. Для мене це як новий виток вверх по спіралі онтогенезу. Тобто це зміна. Вдосконалення, як вчителя та й людини.
Однозначно ми вже не такі як були до проекту. Ми роз'їхались у свої міста, містечка, села у різних куточках України. І будемо нести ці зміни у свої освітні спільноти. Мабуть, будуть певні труднощі. А хто сказав, що буде легко? Так, друзі?🙂Та я впевнена, що ми будемо допомагати один одному, підтримувати, довіряти, бо так було під час проекту. Сподіваюсь, що це відчуття команди однодумців не залишить нас і надалі.
Щиро дякую усім учасникам, організаторам, тренерам, Катерині Ясько, Оксані Андрусяк (Ви, направду, неймовірні люди), усім, хто допомагав, турбувався про нас, хто був за кадром, але вболівав чи просто радів за нас.
Дякую, проект "РОЗВИТОК ЛІДЕРІВ НУШ!" До нових зустрічей!
#empatia_pro
#Міжнародний_інститут_інтегрального_розвитку
#Литовська_Програма_розвитку_співпраці_та_сприяння_демократії_за_фінансової_підтримки_Шведського_інституту

Комментариев нет:

Отправить комментарий